معرفی دوره آموزش شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های ذهنی
کارگاه ظرفیتهای ذهن

ذهن و مغز انسان بی‌شک پیچیده‌ترین پدیده در عالم هستی است. مغز در هر لحظه میلیون‌ها پیام را از محیط می‌گیرد. برخی از آنها را انتخاب می‌کند. تجزیه و تحلیل می‌کند و به مقتضای هریک از آنها فرمانی را به قسمت‌های مختلف بدن ارسال می‌کند.

چقدر به کیفیت زندگی خود اهمیت می‌دهید؟

در طی قرون گذشته و به خصوص در عصر حاضر، انسان به کمک همین مغز و ذهن متمایز و بی‌بدیل خود توانسته تغییرات بسیار شگرفی در کره زمین و زندگی خود ایجاد کند. انسان تمام ابتکارات، اکتشافات و اختراعات خارق‌العاده‌اش در زمینه تکنولوژی را مدیون همین عضو یک‌و‌نیم کیلوگرمی داخل جمجمه‌اش است. این روند تغییرات و پیشرفت‌ها اکنون با سرعت بسیار بیشتری در حال انجام است، به‌طوری که آینده را کاملا غیرقابل پیش‌بینی کرده است.

ولی نکته قابل تعمق این است که تمام این ابتکارات، اختراعات و پیشرفت‌های بشر توسط معدودی از انسان‌ها که تعدادشان حتی بسیار کمتر از 1% جمعیت انسان‌ها است، صورت گرفته است!

شما جزو کدام دسته هستید؟

آیا شما هم مانند اکثریت جامعه از امکانات و ظرفیت‌های ذهن خود غافل هستید؟ امکانات و ظرفیت‌هایی که می‌تواند سبک زندگی شما را کاملا تغییر دهد و شخصیت جدیدی برای شما بسازد.


تعریف جالبی از جهنم!

مدت‌ها قبل در جایی تعریف جالب و البته قابل تعمقی از جهنم خواندم که ساعت‌ها من را به تفکر واداشت! این تعریف در مورد جهنم می‌گوید:

 «در آخرین روز زندگی‌ات آن شخصی که از خود ساخته‌ای، شخصی را که می‌توانستی باشی را ملاقات می‌کند!»

 اگر کمی به این تعریف فکر کنیم، عمق فاجعه را درک می‌کنیم. انسان اشرف مخلوقات و جانشین خداوند روی زمین است. جالب اینکه امکانات خارق‌العاده‌ای همانند مغز و ذهن هم دراختیارش گذاشته شده است. حال اگر ما به هر دلیلی نخواهیم یا نتوانیم از این امکانات استفاده کنیم، مسلما مستحق دیدن آن جهنمی که وصف‌اش در بالا آمد خواهیم بود! بیایید کمی فکر کنیم و ببینیم در آن زمان و در آن ملاقات چه حالی خواهیم داشت؟ در زمانی که دیگر هیچ فرصت برگشت و جبرانی نخواهد بود.


ولی خبر خوش اینکه اکنون ما امکانِ جبرانِ فرصت‌های ازدست‌رفته را داریم!

چگونه؟!

با مطالعه، با تمرین و هر روشی که بتواند به مغز، ذهن و ظرفیت‌های خدادادی ذهن‌مان کمک کند. در همین راستا کارگاه آموزش شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های ذهنی را با کمک گرفتن از آخرین یافته‌های علمی طراحی کردیم. این کارگاه به طور کارگاهی و عملی برگزار می‌شود و با تمرین‌های موثر، شما را در این راه کمک می‌کند. کارگاه شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های ذهنی را بارها در ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها برگزار کرده‌ایم و شرکت کنندگان تاثیر فوق‌العاده آن را تجربه کرده‌اند. البته صرفا شرکت‌کنندگانی که به تمرین‌های کارگاه متعهد بودند و آن‌ها را به کار می‌بستند!

 

ظرفیتهای ذهنی

 

چرا همه مردم در پیشرفت‌های بشر مشارکت ندارند؟

ولی چرا بقیه انسان‌ها در پیشرفت‌های تکنولوژیک مشارکت موثری ندارند؟ آیا مخترعین و مبتکرین گونه خاصی از انسان‌ها هستند؟ آیا دارای حجم مغز بزرگتری هستند؟ یا مغز و ذهن آنها توانمندی خاصی دارد که مغز بقیه انسان‌ها فاقد آن توانمندی‌ها هستند؟

مسلما اینگونه نیست. همه انسان‌ها کم‌و‌بیش امکانات جسمی و فیزیکی و همچنین توانمندی‌های ذهنی مشابهی دارند.

پس تفاوت و تمایز نخبگان و دانشمندان نسبت به افراد عادی در چیست؟

همه ما برای رفع نیازهای زندگی خود هر از گاهی وسیله و دستگاه

این مقالات را هم بخوانید!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد